Berguvsbarn=)

Så tre berguvar i dag, barn, så himla fina, så stora men ändå så små. Såg dem på ca: 15 meters avstånd.  Himla coola.

I dag har varit en bra dag. Åkte till mormor och kelda, hälsade på lill-katten, hälsade på sanna och sofia=) Sen åkte jag och E och tittade på berguvarna och gick en sväng på kupolen. Jag fick en helt underbar morgonrock av E=) Tack tack Tack!! Det ...var en för tidig födelsedagpresent. Han fick present av mig å...=) *hemlis*

Har nyss sett på en film "Den man älskar" den var inte så bra, i går såg jag "Flood" den var inte heller så bra=)
Jag och Lovis har legat i soffan och käkat ostkrokar och druckit coca cola=)

Ska snart krypa ner och läsa... har köpt en å bra bok. "Så dumt" heter den.

Lillkatten somnade i min hand i dag.... hon är så söt så jag går sönder. Gotzi kitzi mitzi=)
 I morgon blir det P& L, Jej!! Petter ska få studsa i gång P&L för mig=) I Love HIm!

Köpte vita sängkläder i dag.... himla fräscht. Eller E köpte=) Jag valde.

I dag blev spisen lagad.. Pjooo..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyckliga du som sett berguvar. Det finns ju inte så många kvar av dem Jag blir såååå avundsjuk. Mamman

2008-06-26 @ 09:37:58
Postat av: Fia

Mamman: Jag vet vart de är...kan visa dig...nära kvarnsvedens pappersbruk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback