Min sambo gillar höga höjder.

Det gör tydligen inte jag.
Idag har varit en helt fantastisk dag. dagen började med att vi gick ca: 7,5 km med stavarna. Sen fixade vi och donade på gården. Åt god lunch, pasta och tonfisksås. Efter det så ville Erik åka upp i ett utsiktstorn här i närheten, man skulle visst kunna se hela runn och ända bort till Falun... ärligt talat så kände jag inte för det, jag ville sy=) Men snäll som jag är földe jag med, och det var tur. Man kunde åka en bra bit upp men de sista 650meterna fick vi gå. Oj vad drygt det var för det var BRANT. Vi knatade upp i tornet och där mötte jag min RÄDSLA! Jag har tydligen höjdskräck.. När ja tittade ut ur tornet var världen där nere pytteliten...benen började skaka och jag mådde nästan illa, fick lite panik...jag trodde jag var en tuff tjej..!! Jag pep ner fort som tusan...knäppte lite kort sen var jag nere på fast mark igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback