Det händer grejer.

I går packade jag tre kartonger... det är tråkigt att packa.... åh...!
Men det kommer bli kul att packa upp=)

PÅ Lördag ska vi hjälpa paret som bor i huset att flytta lite möbler, så på söndag får jag börja flytta in=) My GUD!!!!
Rooooligt.
Skulle ha träffat syster yster i helgen men jag blir tvunget att skjuta på det nu.. Åh... vi har inte träffats på så länge. I miss her! Hon är så snygg min syster. Lik stora syster==)


I går kväll efter jag hade packat, satte jag mig och sydde ihop mina "mormorsrutor" Det blev fint tycker jag.


Så här såg det ut på Allhelgona när jag tänt ljusen för mina nära som är änglar nu.


Tillbaka till kortongerna.

Kommentarer
Postat av: Sandra nyberg

Ja den där bilden är ju extremt snygg alltså.. Väldigt ny också:)

2008-11-07 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback