en lista



Väska: Har så många.
Skor: Lika svar=)
Jeans: Bagy jeans!
Byxor: Mysbyxor.
Jacka: En grön tjock med stor luva.
Klänning: Använder sällan klänning, men har massor i garderoben. .
Tröja: Tjocka mysiga, långa,
Kjol: Jenskjol från carlings, kort.
Linne: LÅnga ska de vara.
Lotion: Nivea.
Smycken: Ett silverhalsband med ett hjärta.
Lipgloss: Lipsyl ska det vara.
Parfym: Ck one summer.
Schampo: Varierar.
Ansiktscreme: Nivea där med.
Mascara: Ja den är borta i flytten.
Nagellack: rosa
Favoritcafé: Massor, alskar att fika..
Favorittidning: Skvallertidningar.
Bästa saken som hände i sommar: Att jag fick avbryta min semester.
Favoritplagg i garderoben just nu: Hm..min långa tröja från Bik Bok.
Vanligaste färgen på mina kläder: Grå
I höst kommer jag att gå klädd i: Tjocka tröjor!!
Mig själv med tre ord: Paranoid, husägare, snäll.
Jag tränar: Eh..ja alltså..jag tar ju promenader ofta, och gör väl kanske situps en gång i månaden..räknas det??
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och trött.
Är det nåt du absolut inte äter: parmesan.
Kläder just nu: Jeans från Bik Bok, grå tröja från Bik Bok, en grå cardigan från HM.
Vad sa du senast? Kör försiktigt.
Fisk eller badkruka? Badkruka, när det gäller utomhus bad iaf.
Spelar du nåt instrument? Inte nu, men jag spelade när jag var liten. saxofon.
Morgon- eller nattmänniska? Morgonmänniska.
Sparare eller slösare? Sparare i vanliga fall men nu är det mycket som ska handlas.
Bästa film? P.s I love you.
Hur många barn vill du ha när du blir stor?  Som det känns nu så är jag inte säker på om jag ens vill ha barn.
Vad ska barnet/barnen heta? Tja.. Hariet, Conrad, Ämma är fint.
Bio eller promenad? Promenad, avskyr att gå på bio. Kan inte sitta still så länge.
Är du kittlig? nä.
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Nä.
Största svaghet: Kan bli himla elak när jag känner mig osäker.
Bästa bok? Alla böcker av Lotta Thell.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizz och Hamburgare,!!!! jag är nog den enda som öpper erkänner att jag föredrar Mcdonalds.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercingar och en tatto.
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Japp som en oxe.
Använder du knark? Hell No!!
Kaffe, te eller inget? Kaffe, kaffe..och mera kaffe.
Gillar du någon? Ja.

Kommentarer
Postat av: jennie

Ingen slår Mc donalds=) kommer aldrig tröttna på det!! härligt att du har det bra!! e husvakt i sala till nästa vecka!! men sen får vi kolla när du e hemma så kikar jag å lilleman gärna över=)

2008-11-15 @ 13:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback