Huvudvärk....

huvudvärk och kaffe utan mjölk....blä!
Nu funkar pannan igen..... jag har snälla arbetskompisar som erbjuder att hjälpa till... men denna gång behövdes det inte.
Har en väldans träningsvärk i magen då jag passade på att smyga ner i gymmet på jobbet en snabbis i går.. =)
Det är skönt med träningsvärk, jag känner mig levande då.

I morse när jag vaknade, möttes min näsa av en fyjävla stank! En av missorna hade gjort  "nr2" På mattan i hallen... VARFÖR!
Ni ska få gå ut.....!!! På tisdag när jag är hemma och kan hålla lite koll på er=)
Just nu sitter båda i förnstret och äter på varsin blomma. Kul med djur..


Jag har dröm en jätte mardröm i natt. Usch..

Kommentarer
Postat av: sanna

hej gumman! nu har jag fått min dator!!!!

När får jag träffa dig????

miss you!

kram

2008-11-16 @ 13:09:03
Postat av: Sofia

Hej Hej! Du måste ju messa ditt nya nummer till mig..

Kommer och hälsar på bara jag blivit frisk :( Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback