Känner mig manlig.

...med mitt husköp försvann min kvinnlighet. I går hjälpte jag en farbror att starta hans bil med startkablar, i dag har jag gjort rent pannan och fyllt på pellets...Häromdagen betsade jag och inom en snar framtid ska jag tapetsera...
Städning och stickning har fått vila..

I dag träffade jag min syster. Jag har verkligen världens snyggaste syster... Vi gick på kupolen en sväng sen åkte vi hem till mormor och blev bjudna på lunch... värsta goda lunchen...mormor är bäst..
Sen åkte jag och mormor till tulivippan (LOPPIS) SEn åkte jag hem till mitt kära hus.

I morgon bär det av till IKEA!!!!!!! whiiii....

I helgen är det första advent....
Jag och syrran

I morgon kommer tina hem från Sri Lanka... Äntligen!!! Välkommen hem min älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback