Ny fas i livet.

Tjohooo...
Är ni kvar?

I dag har jag varit till mitt gamla hem och städat ur. Skönt att det är klart. Fan vad jag tycker det är slitsamt och tråkigt att städa! Vem tusan vill jobba med att städa?
Samtidigt som det är himla skönt att få börja om i en ny by, i ett nytt eget hus. Så var det jätte jobbigt att flytta ur från huset i borlänge. Gamla minnen kom upp från tiden med E. Jag minns ju hur lyckliga vi var när vi flyttade in och packade upp hela natten... på självaste nyår. det var så mysigt. Jag var så glad.  Ville verkligen bo där himla länge med honom. Jag hade fått mitt dröm jobb, mitt dröm hus och mannen i mitt liv... .... ...

Nu sitter jag i mitt underbara hus. Allt är perfekt här. Här ska jag bo LÄäääänge.
I morse kom Ullis på morgonkaffe, hon kan det här med inredning och har erbjudit sig att hjälpa till=) Whiii. Hon är så gó.

Nåväl ny fas i mitt liv..... and i love it!

Kommentarer
Postat av: Mats

Allt gott i det nya huset önskar jag dig. När får vi komma och hälsa på? :)

Postat av: fia

mats: Kom och hälsa på snart!!!

2008-11-15 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback