Work.

Jag har inte tid att jobba. Jag har faktiskt inte lust i dag. Jag vill vara hemma och pyssla, eller så vill jag gå ut och svänga mina lurviga.. hela Sannas gäng ska ut i kväll=( Åh... vill jag med.

Äsch..
I går fixade jag pelletspannan.. jag gick ner och skulle fylla på som vanligt... då stod det och blinkande ##LARM##. Usch.. jag läste och tryckte på lite knappar sen hoppade pannan i gång igen, jag har inte vågat mig ner för att kolla i dag.

Sitter och dricker mitt morgonkaffe, UTAN MJÖLK. Jag blir mer och mer förbannad för varje klunk....HIhiii.. vilka problem. Kaffe utan mjölk är som pizza utan deg.


I går köpte jag en ny mobiltelefon... så jag har nytt mobilnr nu.

Jag känner mig helt mör i kroppen efter städningen i går... man blir ju riktigt vältränad att att flytta och städa och.. Jag går nu mera under smeknamnen BIFFEN.. hahahaha.. 49 kg muskelknutte..... ha ha ha!

Ha en strålande dag nu... och ha så kul alla som ska gå ut, jag är inte ALLS avundsjuk.. Fan!

Puss.

 Åh vad jag längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback