Besök.

Tjo hej!
 I går kväll fick jag besök av josef... lite coolt eftesom jag skrev inläget om Bullit innan.... Josef är en av medlemmarna i Bullit=) Vi käkade munk och drack kaffe=) Fia like!

Snodde denna lista av Sofie E.

Vem sms:a dig senast? Magnus.
Vem kysste dig senast? Magnus.
Vem kramade dig senast? Josef.
Vad har du för bh på dig just nu? Har ingen, sitter i nattlinne=)
Vad har du för trosor på dig just nu?
 svarta hipster.

Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Det står "ser ut som om det är som vanligt hemma=) puss" Det är från magnus som är i Thailand.
Vad brukar folk få för intryck av dig? Att jag är glad, sprallig med många järn i elden. 
Har du någon gång klätt dig horigt? Horigt? hum... jag har dansat i raffsett=)
Har folk kallat dig slampa/bitch/hora? Japp!
Har du kallat någon för slampa/bitch/hora? Ja, i yngre dagar.

Har du slagit någon riktigt hårt? Japp, Ola! Han fick smaka på Fias knytnävar.=)

Använder du parfym? Ja..

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Min hals, bröst och mage och rumpan.
Vilka slags killar faller du för? Snälla.
Vad kollar du på först hos en kille? Armar och händer.
Vad är klockan? 09:43
Vilken färg har din mobil? Sandfärgad=)
Vad ska du göra nu? Dricka kaffe och kolla favvobloggarna.

Har du svårt att släppa andra tätt inpå livet? Mycket.
Är du social? Jo vars...

Känner du att du orkar en fråga till? Ja

Vad tänker du när du vaknar? Måste ha kaffe!

Kan du gå utan smink? Självklart!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

den där listan snor jag.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback