Jag snattade...!

Nu är hösten här.


Jag och Sanna toge med kelda på en promenad, och kelda bar så snällt Sannas nyckler hela vägen, hon gillar att bära saker. Titta så stolt hon ser ut att vara.


I dag när Sanna och jag var och handlade till våran mys och frossakväll. Presic när det var dags att betala så sa sanna -jag betalar jag så delar bi upp sen... -ok sa jag och hjälpte henne packa på bandet.... när jag kom ut ur affären såg jag en påse med en advokado som händge på armen där väskan hängde...jag hade glömt den....inte mäskt den pga väskan......först tänkte jag. "värt gratis advokado" Åkte till mormor och vi skulle äta. Men den satans advokadon gnagde i mitt huvud...... har jag blivit kriminell nu=) Nej, jag måste ha gott samvete...så jag och sanna gick tillbaka till affären och jag förklarade att jag fått med mig en advokado utan att betala för den.... hon i kassan skrattade och tyckte jag var en ärlig själ.. 7 kr kostade den.... ville inte ens ha den så mormor får smaska på den ikväll....

Vi ska äta gott ikväll och vi har köpt hysteriskt mycket chips och dipp och läsk också.....

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

kul att du är med och tävlar hos mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback