Du där..psst..

Hej!
I dag ska jag pimpla... på en sjö... sitta på en sjö med ett hål i isen och frysa med en halvgrillad/halv rå korv i ett korvbröd. Nice! Jag vet redan nu att jag kommer sitta där och längta hem till soffan och en varm kopp kaffe, en filt och tv..

Temat i mitt liv är beslut.. Jag vet det nu... det ska väljas pellets, lampor, kattmat, KLÄDER, garn, smycken...hus...
I-lands problem, jag vet!! Men jag tycker det är jobbigt att välja... I bland önskar jag att jag hade ett facit på mitt liv. Så jag gjorde rätt val någon gång. Hehe..

Tänkte jag skulle sluta röka i dag, JAG VET , IGEN!!!!!!!! Men jag är vansinnigt sugen nu..... suck!  Jävla skit.

Akupresseur- så stavas det... har stavat fel hela tiden... Det där är bra grejer... Det funkar.

Fick bilen lagad i tors 4222kr.. nä men billigt! Kul..

Jag har börjat stickat GLADSOCKOR!!!! det är jätte kul och de blir så fína... ska lägga ut bilder sen..

Drömde mardröm i natt...

Ha en mysig helg.

Sug och svälj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback