I dag.

Ska jag bära in pellets... sticka klart min regnbågssocka... se på tv... leta efter ett fotografi...ta en promenad....duscha och tvätta håret med mitt nya lingonschampo=) Hehe idag blir en lugn dag... Har lite "mormorabstinens"

Blev ingen utgång i går....hon ville inte gå ut med mig om jag inte skulle dricka... "Ingen ide att gå ut om man vet att man får tråkigt sa hon" Hum..blev lite ledsen då... men skit samma....

Nu har jag målat mina korta naglar "Horrött" det är himla coolt=)

Ska äta frulle nu sen ut och bära en pellets=) Håhåjajaa...

Ha en super bra dag... det ska jag ha!
Pöss.

Kommentarer
Postat av: Sandra Nybergn

Man kan faktis ha skoj,utan att man dricker. Inte för att jag dricker men ändå!

// lilla syster:)

Tack för alla hjärtans dag hälsningen i går!

Postat av: Sofie

Hej Fia!

Du har fått en award av mig på min blogg =)



kram kram

2009-02-16 @ 08:40:30
URL: http://mmorriss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback