I Väntans tider.

Sitter är och väntar på att malin ska komma och få sig en helkroppsmassage. Hon säljer mary k produkter som hon skulle ta med och visa mig...=) I love krämer! Funderar på att ha ett Krämparty, är du intresserad?

Har ringt till ST-A-kassa i dag.... usch vilka otrevliga människor...

Tror jag blir hemma i mina mysbyxor hela dagen i dag.... behöver nog få vara hemma och ta det lungt.
Måste tvätta och diska också.... men inte samtidigt för då går det proppar=)
Så måste jag sticka klart min toffla också=)

Har en liten söt kissemisse i mitt knä nu, hon spinner så gott. Den där lilla söta kissemissen har rivit upp mina händer=)
Liten men stark... presic som matte=)

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

Kul att du är med och tävlar i min blogg och lycka till! 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback