Kolla vilka snygga!

Håller på med ett par nya nu=) Glad sockor!! Himla fina kommer de bli.


ikväll ska vi gå ut... tror jag...Åh.. känns så struligt... har ingen lust att gå ut om det inte är någon bra stämmning... Men vi får se...jag åker till mormor lite senare i dag, hoppas det är ok för dom, sen så åker jag till sanna ev.. går ut och tittar, dom ville visst på Liljan... har varit där två gånger och då var åldern lite för gammal för mig... kanske blir det kul i alla fall. Jag har juvarit på Bolanche i så många år och har nästan alltid haft kul där, men de senaste gångerna har det varit tråkigt. Så det skulle vara kul att gå någon annan stan... rockhouse?? Ska i alla fall vara nykter så jag kan ta mig hem i natt..

Har fått fatt i 10 massageoffer nu som är villiga att ta sig hem till mig för att bli knådade=) Känns jätte bra.. Har pluggat en del till Tentan också... Åh jag hopas att det går bra!!!

Så här ser det ut ute i dag.
 Mitt garage/uthus och min gård=) Visst är det fint!!!

Och buskatten som är lite trött=) Sitter på bordet och äter på min halvdöda blomma.. Fast hon inte får... Allt är som vanligt!!! Söto.

Hoppas det blir en bra dag i dag....
Många kramar till er där ute på ALLA HJÄRTANS DAG. Hoppas ni får mycket kärlek och presenter=) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback