Sacha dejtar=)

Jo det är sant... i går satt hon och kattbocken i byn och myste på uppfarten... sacha var nog lite väl på för han ville gå undan men sacha följde efter, till slut fick han nog och knatade hemåt...hihi..då ser man min lilla flicka gå med bestämda steg efter.. ..hon kommer få sitt hjärta krossat.....sötis. Jag ropade jag in henne, hon kan ju inte redan följa med karlar hem.. Undar om dom fick till det? Kanske är hon med bäbisar nu.. =) Åh!! Har dock svårt att tro det, tro att HON NÅGONSIN kommer på bäbisar.. hon bara busar och snuttar om vart annat. Hon måste bli stor flicka snart...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Titta gärna in till mig och tävla om ljudböcker och biobiljetter. Trevlig helg!

Postat av: sanna

Jag tror att min guddotter börjar bli stooor nu...

2009-02-27 @ 21:24:58
Postat av: Molly

gud vilken gullig katt! :) vad är det för ras?:)

ha en bra lördag:)

kram

2009-02-28 @ 08:34:20
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback