Semlor semlor semlor

Varför blir det alltid så här??? Jag är en semelholich....jag älskar semlor.  Så i dag när semeldagen äntligen kommit. HAR JAG ÄTIT MIG LESS PÅ SEMLOR.  Det är som att öppna alla julklappar före julafton... härmed lovar jag mig själv att nästa år ska jag enbart få äta semla från och med att semeldagen har varit.

I dag har varit en bra dag..Vaknade upp i en mycket skönare/hårdare säng än min, åkte till mormor och kelda, träffade sanna en snabbis, masserade mormor och träffade hundvalp, åkte hem, bar in pellets, stickade klart mina tofflor, började på ett par "gladsockor" åt malin, framkallade kort, pratade med lisa...... ser på JÄTTE konstig dokumentär och folk som vill ligga med sina bilar.. Mycket konstigt!

I morgon ska jag jobba igen, ser faktiskt fram i mot det. har bestämt mig för att försöka få tillbaka lite positiva känslor om jobbet.... Nu kan det bara blir bättre..


i morgon får vi lön!!
Pöss

Kommentarer
Postat av: sanna

Det var jätte kul att få träffs idag!

Hoppas att du inte funderar på att ta hem hundvalpen... det vore ju likt dig :)

2009-02-24 @ 22:32:29
Postat av: fia

hahaha... den är min nu....krma vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback