Året 2009´s "To do"

Hej era tokar!

Åter igen en natt med 12 timmars sömn.... gött. Är förkyld, hosta som tusan...

Året 2009 ska jag: (vill jag)
Jag känner på mig att det här året kommer bli Fias år..
Jag ska fixa i trädgården.
Få till ett tak över alltan.
Riva upp golvet i köket.
Försöka gå upp lite i vikt.
Sluta röka.
Bli massör.
Kanske bli get ägare.
Tapetsera och måla om lite här och var.
Få långt hår och vackra naglar.


I dag ska jag nog riva ner allt julpynt...granen är borta sen länge... men resen åker nog i dag om jag orkar.
Ska åka en sväng till mormor och Sanna i dag.. om jag orkar..
I morgon ska jag till Annie...om jag orkar... Jag är inte riktigt fit fore fight...

/liten febrig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback