Blaa bla bla bla bla..

Hello stållar.

Oj sov ända till halv 11 i dag... dricker te och äter rostad macka nu, måste snart göra mig i ordning för jobbet. I dag känne jag mig typ frisk..

I går var Malin här och blev masserad... hon verkade nöjd, hon sa i alla fall det. Boka upp dig på en massage du med=)

Var hem till älskade mormor i går, hon hade lagat massa god mat.... och efterätt.. Jag älskar EFTERÄTT!!
Hon hade lagat massa matlådor också som jag fick ta med mig hem... hon är så snäll!!! Titta ¨så gott.


Efter mormen så åkte jag till fina, fina Sanna. Vi träffas inte så ofta nu för tiden.. så det är sååå kul att träffa stollan! Ev blir det IKEA till helgen....=)  Jag skulle vilja ha den här. Det är en gungstol, skulle passa bra i vardagsrummet.
LILLBERG Gungstol
Här kommer en bild på världens coolaste dog.
Älskade Kelda.

Ha en strålande dag...Det ska jag försöka ha.

Kommentarer
Postat av: Gullis

Jag vill boka mig:)

2009-01-09 @ 11:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback