DAG 1.

För ganska exakt 12 timmar sen rökte jag min sista cigg. Jag tänker sluta nu!
Mens+ sluta röka kommer bli en HÄRLIG kombination.
Jag började röka när jag var 14 år. Jag tyckte att jag var den coolaste tjejen som fanns då. Fast jag mådde illa varje gång jag rökte säkert det hela första året. Jag var tuff, tuffare än tuffast! Jag hade bomberjacka och bakåtvänd keps också.. Jag skäms mycket, MYCKET för det i dag. I dag är det inte lika tufft att röka. Det lucktar skitilla, konditionen blir sämre, det kostar tusing, hyn blir katastrof ful.. det är helt sjukt att jag betalar pengar för att dra i mig gift.
Nä nu JÄVLAR får det vara nog!!!! Jag blir inte lyckligare för att jag röker så nu ska jag prova om jag blir lyckligare av att INTE röka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback