Exponeras

I dag exponerades jag för mina rädslor... Jag var så nöjd efteråt.

Hur mår jag då.... nja... så där faktiskt... det värker i hjärtat. Fast kroppen mår bra.
Fast man ska inte känna efter så mycket. hihi..

I helgen ska jag gå på kurs och det ska bli så spännande. Ackupressur var det... coolt! Dock var det min enda lediga helg, Det var ju lite synd.
Nästa vecka ska bilen till doktorn och styra upp felen som gjode att hon inge gick igenom beskitningen. Och den 18:de ska jag till TANDLÄKAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy rutti... det är hemskt det. Har inte haft ett hål på 6 år så jag hoppas att jag inte har några denna gång heller.

Hoppas ni har det bra där ni är.
Många kramar.
Fia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får säga till om du vill ha någon med dig till tandläkaren som håller dig i handen!

kram

2009-01-29 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback