Jävla Pontus.

Hej. Min panna (Pontus) har krånglat och krånglat... har haft 11-12 grader inne i flera dagar=) Brr... I går var det en hem till mig och böt värme element i pannan, i morse när jag vaknade var det 12 grader inne igen och pontus sov... Va tusan! Två karlar (Sotare) kom hem till mig och fixade och trixade så Pontus vaknade igen.. Nu hoppas jag att det ska vara varmt och skönt när jag kommer hem.. HOPPAS! Jag längtar efter en varm skön dusch... hum.. barnen i Afrika går km för att få vatten, smutsigt vatten... I går bröt jag bort mitt gamla golv i köket och under det fanns ett jätte fint målat trägolv... så snyggt. Fia är en händig tjej. Känns konstigt i bröstet, har haft som småkramper där i dag.. hoppas jag inte dragit på mig en lunginflammation nu.. PÅ lördag ska jag och Sanna göra hedemora city osäkert sen ska vi till IKEA på söndag=) Whiii... men först ska jag hem till min mormor.... MISS HER! Hoppas ni har det bra. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback