Orolig i kroppen.

Hum...gillar inte när folk slår av mobilen...

Jag är helt slut, har haft 3 asjobbiga dagar på jobbet.. JOBBIGT! Känner mig helts slut och lite febrig i gen..

Just nu är min arbetskompis Kenneth här och sätter in ett nytt expatfghjkl kärl.. (svårt ord) Så klart krånglar det lite då en "grejs" Hade frätit sönder...åh..måtte det bli bra..!!! Börjar bli kallt här inne nu när pannan varit av så länge..brr..

I morgon har jag soooovmorgon...

PÅ Onsdag ska jag börja riva upp golvet i köket.. kul!! Jag ska ha snickarbyxor och hammare... vara så är manlig och tuff.
Tror jag ska lyssna på hårdrock och dricka mjölk direkt ur förpakningen.


Min Sanna mår inte så bra, men hon är en cool och stark tjej så hon fixar det här... Finns här för dig KVINNA!
Lovibavi you!

Skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: jennie

skratt... låter underbart fia!!!!!!!!!!!

2009-01-12 @ 20:04:26
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 06:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback