ÖVERVAK.

Jag blir tokig.
I går när jag kom hem från jobbet, hade jag 9 grader inne, 9 grader!!!!!!!  Pontus hade lagt av, jag fick i gång honom men farbroden sa att jag skulle ha övervak över honom,  Kolla exakt hur han bär sig åt... 00:15 kröp jag ner i sängen i natt.. Gå hur fan du vill tänkte jag!! Jävla Pontus.
I morse sprang jag ner och tittade, hade ställt klockan. HAN GICK!!!! Och han går än=) Duktig.
Ska åka i driven på donken nu.. frulle!!
Ska åka till mormor och kelda.. sen kommer sanna hit i kväll.. mys! i morgon bär det av till IKEA!

jag stickade i över 5 timmar i går. När man har något pyssel har jag aldrig tråkigt. Titta vad snygga jag sjore i går.


Jag tycker dom är så läckra!!

Så gjorde jag ett par kill raggisar, dom bokade min vän Lotta till hennes barn barn direkt! KUL!!


Så har jag gjort dessa mysiga.


Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback