Viktuppgång..

Ja... jag har inte vågat vägt mig än, men det känns som jag har gått upp lite=) !!!! Bra nu är det snart som vanligt i gen...

Mina tankar är hos frönken Löken= Sanna.. Hon har det mega jobbigt nu.. Jag tänker på henne och hon vet att jag finns här för henne. Tur att det finns telefoner.
Pussnuttan.

I går var jag hem till mormor och färgade hennes hår och pockade hennes ögonbryn m.m. Pysslade om tanten ordentligt. Kelda fick massa godis av mig...köpte något på öoB. Något billigt. När jag öppnade påsen var det gristrynen.. FY SÅ HEmSKT!!!! kELDA  Tyckte grisnäsa var gott som fan!!

Nu ska jag byta sänkläder i sängen, sen ska jag hoppa in i duschen... sen ska jag jobba hela jävla helgen!! BLÄ:


Til dig:
Du är det finaste jag vet. (Formar läpparna konstigt och andas tungt ut genom munnen)

Ha en bra dag!!
kramar. 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Trevlig helg - och titta gärna in hos mig och tävla om glasögon och gröna trasor - eller se mig som kines!

Postat av: sanna

i love you bitch! du den bästaste vän man kan ha!!!

kramiz

2009-01-23 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback