Ingen kan ta mina drömmar.

Ingen kan ta min drömmar.
jag kommer drömma så länge jag känner liv.
Jag vill se mer.
Tiden den går, livet är så kort.
Jag gör det jag vill, försöker blomma ut.
Ingen kan ta mina drömmar.
Tindrande ögon, bultande hjärta och taniga ben, springer jag mot trygghet och värme.
Griper och greppar, fumlar och famlar i mörker.
Finns det liv är det aldrig försent.
Rädsla och skräck.
Inget kan kväva eller kuva mig.
Ingen kan ta mina drömmar.
Jag vill se mer.
Tindrade ögon, buktande hjärta och taniga ben, springer jag mot trygghet och värme.
Griper och greppar, fumlar och famlar i mörker.

Sofia

Kommentarer
Postat av: ani

Cutie jag önskar dig en fortsatt underbar lördags kväll=)

Postat av: pia

Underbar text sofia !

Hoppas de e bra me dig

kram

//pia

2009-03-10 @ 10:50:35
URL: http://mammispia.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Hej hej!

Det finns en liten filur som vill att du ska vinna tävlingen hos mig, kan dock inte finna din länk...hm....



Kram Petra

2009-03-10 @ 13:45:27
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback