Jag ska bli en present=)

Det sprittter i benen på tomtefar, och tomte mor hon står och glor....

Så känns det... jag exploderar snart.
Så mycket känslor i den här fian. Måste sortera, sätta in i rätt fack.
Önskar att vi var hos varandra nu. Önskar att tiden stannade då.

Jag gick vilse... gick en annan väg... Jag är hemma nu!!!!!! Men dörren är låst!!!!!

Håhåjajaaa..
I helgen är det alla hjärtans dag. Och jag ska bli en present. Hahaha..
En kille har hyrt mig till hans fru=) Jag ska ge henne en helkroppsmassage...
Känns svängt.
Väldigt romantiskt av honom tycker jag..

Jag är nyduschad men en kopp rykande kaffe i handen och jag har så himla tråkigt...
Jag är en arbetsmaskin, jag är inte van med att vara sjukskriven...

/the gift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback